Obuwie pasuje do odzieży

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dlaczego postanowiliście rozpocząć współpracę z dystrybutorem obuwia Göertz 17?
Göertz to najbardziej znana w Niemczech sieć sklepów multibrandowych w sektorze obuwniczym. Do tej grupy należą m.in. salony Göertz oraz Göertz 17. Sklepy sieci Göertz oferują produkty popularnych marek na rynku. W samych Niemczech, grupa liczy ponad 200 sklepów w najlepszych lokalizacjach. Tak rozbudowana sieć, wraz z profesjonalnym zarządzaniem daje doskonałe wyniki sprzedaży. Klientem docelowym Göertz są osoby powyżej 25 roku życia, a Göertz 17 nastolatkowie. Dla marki Diverse, posiadającej w swej kolekcji również buty i akcesoria, pozyskanie Göertz było od dawna celem strategicznym. W tym roku udało się ten cel zrealizować. Wraz z otwarciem pierwszego sezonu Göertz 17 w Polsce, rozpoczynamy współpracę z grupą zarówno w kraju i zagranicą.

Czy Diverse nadal będzie rozwijać sieć sklepów odzieżowych?
Diverse w dalszym ciągu będzie rozwijać sieć sklepów firmowych, zarówno własnych, jak i franczyzowych. Docelowo w Polsce chcielibyśmy mieć około 200-250 sklepów. Sklepy będą powstawać w każdym mieście w którym Diverse jest jeszcze nieobecny, a także we wszystkich pozostałych, gdzie działają już nasze sklepy, ale jest jeszcze miejsce na kolejne. Będziemy otwierać nowe sklepy przede wszystkim w nowo powstających galeriach handlowych. Na lata 2007-2008 planowanych jest wiele nowych inwestycji, szczególnie w miastach zamieszkałych przez 100-300 tys. mieszkańców. Równolegle firma sukcesywnie modernizuje i powiększa powierzchnię istniejących sklepów, które powstały 4-5 lat temu i nie spełniają już aktualnych standardów sieci Diverse. Dotychczasowe doświadczenia z rozwijania sieci sklepów, jak i przebudowy oraz powiększania już działających pokazują, że jest to słuszny kierunek, przynoszący Diverse wymierne korzyści w postaci rosnących wyników finansowych całej firmy, a także każdego sklepu z osobna.

Rozmawiała (asmoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €