Społem na nowo
Sieć sklepów Społem pracuje nad nowym wizerunkiem. Oprócz zmiany nazwy na Społem Znajomy Sklep, sieć zyska nowe logo i jednolitą wizualizację dla wszystkich placówek.
Krajowa Agencja Handlowa Społem rozpoczęła już zmianę wizualizacji placówek, które będą połączone w sieć Społem Znajomy Sklep. W kilku sklepach wprowadzono już jednolitą kolorystykę i elementy graficzne, a na zewnątrz i wewnątrz placówek umieszczono nowy logotyp.

Prace nad wizualizacją sieci będą następowały stopniowo - w miarę przyłączania kolejnych placówek do sieci Społem Znajomy Sklep. Docelowo, wszystkie placówki sieciowe będą opatrzone kasetonami z nowym logo. Zarówno zewnętrzny wygląd sklepów, jak i ich wystrój - w tym oznaczenia cenowe oraz plakaty informujące klientów o bieżących promocjach - będą utrzymane w tym samym stylu. Ponadto, pracownicy sklepów otrzymają odzież roboczą oznaczoną logotypem Społem Znajomy Sklep, a towary kupowane przez klientów będą pakowane w firmowe torby reklamowe.
- Jednym z głównych celów rebrandingu jest nadanie sklepom wspólnego wizerunku, tak by były one łatwo identyfikowane przez klientów, jako placówki należące do jednej sieci – twierdzi Joanna Kwiczor, Dyrektor Marketingu w Krajowej Agencji Handlowej Społem.
Sieć Społem swoim zasięgiem obejmuje ponad 4 tysiące sklepów detalicznych o łącznej powierzchni sprzedażowej ponad 725 tys. m2. (aw)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


