Gadżet z marką
O trendach w poligrafii mówi Beata Chlewicka z sieci Print Terminal
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Umieszczanie własnego logo na różnego rodzaju gadżetach: cukierkach, smyczach, długopisach staje się coraz bardziej popularne. Czy takie spersonalizowane zamówienia są przejawem mody czy raczej wymogiem rynkowym?
Promowanie i umacnianie własnej marki staje się właściwie nieodzowne, również w przypadku małych lokalnych firm i przedsiębiorców. Wizytówka czy karta biznesowa stały się środkiem komunikacji biznesowej ale i międzyludzkiej. Producent bez logo, czy usługodawca bez wizytówki są praktycznie skazani na niebyt. Przypominanie klientom o swoim istnieniu przy pomocy gadżetów jest utartą metodą w dużych koncernach. a dzięki niższym nakładom i przystępnym cenom zaczyna być osiągalne również dla małej i średniej firmy.
Czy przedsiębiorcy to jedyni klienci Państwa punktów?
Z poligrafii zaczynają masowo korzystać także zwykli klienci indywidualni drukując wizytówki, albumy ze zdjęciami, zaproszenia, kalendarze rodzinne czy np. własnego projektu fototapety. Print Terminal jest właśnie miejscem, w którym obok wysokonakładowej poligrafii również takie usługi są standardem.
Jaka jest przyszłość poligrafii w Polsce? Jak się będzie dalej rozwijać?
Patrzymy z optymizmem na przyszłość poligrafii w Polsce, a tym samym na przyszłość naszej sieci. Poligrafia i reklama są dziedzinami, które bez względu na koniunkturę gospodarczą są zawsze niezbędne. W gorszych czasach - aby pozyskać klienta, w lepszych - aby go utrzymać.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...