Cropp Town w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Cropp Town - kolejną markę odzieżową dla młodzieży.
Cropp Town należy do spółki LPP z Gdańska, która ma w swoim portfolio także inne marki odzieżowe. Jest drugą pod względem wielkości siecią salonów detalicznych firmy, zaraz po Reserved. Firma zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży własnych marek, której produkcję zleca wykonawcom z całego Świata, a głównie z Dalekiego Wschodu.
Sieć Cropp Town liczy obecnie 45 salonów własnych i 36 franczyzowych w kraju. Za granicą natomiast do końca bieżącego roku będzie liczyć 26 placówek. Firma wywodzi się z Polski, a jej centrala znajduje się w Gdańsku.
Cropp Town rozwija sieć sklepów partnerskich i w związku z tym poszukuje partnerów na terenie całej Polski, a szczególnie w mniejszych i średnich miastach z przedziału 30-60 tys. mieszkańców.
Potencjalny partner Cropp Town musi liczyć się z wydatkami rzędu 1 – 1,5 tys. zł za każdy m2, związanymi z adaptacją i wizualizacją lokalu zgodnie z obowiązującymi w sieci standardami. Wielkość inwestycji zależy w dużym stopniu od ogólnego stanu lokalu i zakresu koniecznych zmian, obejmuje koszt projektu, prac budowlanych, zakup mebli i reszty wyposażenia sklepowego.
Za przystąpienie do systemu nie ma żadnych opłat, nie ma również opłat bieżących, oprócz kosztów materiałów graficznych i reklamowych, związanych ze zmianami wizualizacji sklepu.
Szacowany przez przedstawicieli sieci okres zwrotu z inwestycji to średnio 2-3 lata od otwarcia sklepu.
Cropp Town oczekuje od partnerów przygotowania merytorycznego i biznesowego oraz określonego zaplecza finansowego, pozwalającego zrealizować inwestycję.
Lokal, w którym prowadzony będzie sklep, powinien posiadać najlepszą lokalizację handlową w mieście. Optymalna powierzchnia sklepu partnerskiego to 80-120 m2 – w miejscowości 30-60 tys. mieszkańców, w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców – 150 m2.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej