Trwa czat z DERRI
Zadaj pytanie Norbertowi Rachtanowi, dyrektorowi sprzedaży sieci DERRI.
Właścicielem marki DERRI jest firma DSD, międzynarodowe konsorcjum odzieżowe pochodzące z Turcji. DSD rozwija w Polsce sieć sklepów z ekskluzywnymi wyrobami skórzanymi i tekstyliami dla kobiet i mężczyzn.
Pierwszy sklep DERRI powstał w Polsce w 2000 roku. Początkowo sieć specjalizowała się w sprzedaży odzieży skórzanej. Obecnie oferta firmy bogatsza jest o kolekcje tekstylne: damską Vivid i męską Mithat. Bogatsza jest również oferta franczyzowa, bowiem DSD proponuje cztery koncepty franczyzowe, które - w zależności od miasta, lokalizacji galerii i rodzaju klientów - różnią się powierzchnią i wielkością sprzedawanego asortymentu. DSD bardzo aktywnie współpracuje z centrami handlowymi i uważnie bada ich handlowy potencjał, dzięki czemu franczyzobiorca otrzymuje ofertę dostosowaną do miasta i centrum handlowego, w którym będzie prowadzić działalność.
Salony DERRI oferują produkty średniej i wyższej półki cenowej. Propozycja firmy obejmuje wszystko co tylko można wyprodukować ze skóry, zaczynając od futer, płaszczy, spodni, spódnic, aż po torby i zestawy podróżne. Tekstylia to: garnitury męskie i damskie, płaszcze, kurtki, swetry, bluzki, a także spodnie i spódnice. Wraz z najbliższą kolekcją Wiosna-Lato w ofercie DERRI pojawią się buty damskie i męskie.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej