Małe też opłacalne
– mówi Tomasz Koczara, koordynator sieci franczyzowej Cropp Town.
Sklepy Cropp Town otwierane były do tej pory przede wszystkim w dużych aglomeracjach. Teraz zamierzacie otwierać sklepy również w mniejszych miastach, zamieszkałych przez 30-60 tysięcy mieszkańców. Z czego wynika zainteresowanie tym rynkiem?
Mimo że siła nabywcza w miastach zamieszkałych przez 30-60 tysięcy mieszkańców jest mniejsza w porównaniu z największymi aglomeracjami, to ich potencjał jest wystarczający dla skutecznego i dochodowego działania sklepów marki. Biorąc pod uwagę liczbę miast w kraju w tym przedziale mieszkańców uważamy, że jest to rynek atrakcyjny. W ciągu najbliższych trzech lat chcemy uruchomić 50 sklepów w mniejszych miastach.
Czy w mniejszych miejscowościach będą otwierane sklepy własne Cropp Town czy franczyzowe?
Rozwijamy sieć Cropp Town od ponad dwóch lat. Obecnie sieć liczy 36 sklepów franczyzowych, 45 własnych sklepów w kraju i 26 za granicą. Obecnie poszukujemy przedsiębiorców, którzy byliby zainteresowani otwarciem sklepów Cropp Town w miejscowościach zamieszkałych przez 30-60 tysięcy mieszkańców. Przedsiębiorca zainteresowany współpracą z siecią powinien dysponować lokalem o powierzchni 80-120 m2. Koszt inwestycji początkowej, związany z aranżacją i przystosowaniem lokalu do standardów obowiązujących w sieci waha się od 1-1,5 tys. zł za m2. Nie pobieramy opłaty za przystąpienie do sieci, ani żadnych opłat bieżących. Zwrot z inwestycji powinien nastąpić po upływie 2-3 lat od otwarcia sklepu.
rozmawiała asmoli
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej