Czat z DERRI

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Redakcja: Zapraszamy na czat z Norbertem Rachtanem, dyrektorem sprzedaży sieci DERRI, we wtorek 28 listopada o godz. 11.00. Prosimy o zadawanie swoich pytań.

tom: W jaki dokładnie sposób wspieracie swoich franczyzobiorców, oraz jakie koszty miesięczne (roczne) ponosi franczyzobiorca z tytułu podpisania z Wami umowy? Czy jesteście zainteresowani współpracą w Rzeszowie?

Norbert Rachtan DERRI: Jesteśmy zainteresowani współpracą w Rzeszowie. Otwierają się tam 3 centra handlowe - z czego jedno - Hotel Rzeszów jest najbardziej interesujące. Co do kosztów - miesięczne koszty stałe uzależnione są od wielkości lokalu i miejsca, w którym znajduje się lokal. W zależności od miejsca koszty stałe oscylują od 15 do 30 tys. zł za miesiąc. Jak wspieramy? Oferujemy kompleksowe szkolenia technik sprzedaży, ekspozycji oraz wiedzy o produkcie i jednocześnie wydajemy rocznie około 400 tys. dolarów na reklamę.

franek: Jaka jest wasza strategia rozwoju w Polsce? Czy firma będzie otwierać również sklepy na ulicy czy tylko w centrach handlowych?

Norbert Rachtan DERRI: Strategia w związku z ekskluzywnym produktem to otwarcia salonów tylko i wyłącznie w centrach handlowych. Uzasadnienie - klimat w Polsce oraz zwyczaje zakupowe klientów zmuszają nas do rezygnacji z miejsc przy ulicach handlowych.

mamba: Ile sklepów docelowo DERRI chce otworzyć w Polsce?

Norbert Rachtan DERRI: Nie mamy ograniczeń. Możliwości produkcyjne holdingu są praktycznie nieograniczone, jednak docelowo chcielibyśmy mieć sklepy w każdym dużym mieście i we wszystkich istotnych centrach handlowych, np. standard Warszawy to 5 sklepów.

jola: W jaki sposób DERRI dobiera asortyment do rynku lokalnego? Czy franczyzobiorcy mogą samodzielnie dobierać asortyment do swoich sklepów, czy też nie mają żadnego wpływu na rodzaj sprzedawanego towaru?

Norbert Rachtan DERRI: Franczyzobiorcy mogą sami wybierać towar do własnych salonów, natomiast zawsze służymy pomocą i doradzamy, jednocześnie każdy dobrze sprzedający się item jesteśmy w stanie dostarczyć w ciągu maksymalnie 3 tygodni.

Ryś: Co się dzieje z niesprzedanym towarem? Czy wisi dotąd aż zostanie sprzedany w całości, czy franczyzobiorca ma możliwość dokonania zwrotu?

Norbert Rachtan DERRI: W zależności od wariantu podpisanej umowy możliwe są zwroty w trakcie trwania sezonu, jak i po jego zakończeniu. Na początku grudnia otwieramy pierwszy outlet w Polsce w Factory Ursus.

Agnieszka: W jaki sposób odbywa się zatowarowanie franczyzowych sklepów DERRI? Czy franczyzobiorcy płacą DERRI za towar zanim zostanie sprzedany, czy biorą go na tzw. kredyt kupiecki?

Norbert Rachtan DERRI: Oba warianty są dostępne, z przewagą zakupowanego towaru nad towarem komisowym.

Marek: Mam możliwość wynajęcia lokalu handlowego przy ulicy w centrum miasta ok. 100 tysięcy mieszkańców. Czy taka lokalizacja jest odpowiednia na sklep DERRI?

Norbert Rachtan DERRI: Nie jest to możliwe w przypadku jednolitej sieci DERRI, natomiast możemy zaproponować Panu możliwość zakupu hurtowego (corner). Nie mamy sprecyzowanych oczekiwań wśród jakich sklepów chcemy się znaleźć.

bozena: Podobno macie strategię czterech sklepów z czterema rodzajami asortymentu. Czy franczyzobiorcy mogą sobie wybrać rodzaj sklepu DERRI, czy decyduje o tym firma?

Norbert Rachtan DERRI: Decyduje o tym firma. 4 warianty uzależnione są od aktualnej sytuacji w miejscu planowanej sprzedaży. Od roku 2007 do oferty DERRI dochodzą tekstylia i obuwie, na których sprzedaży również bardzo nam zależy. Elementem stałym w każdym z wariantów jest odzież skórzana, stanowiąca różny procent całości.

WIĘCEJ -->
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €