48:1 dla franczyzy YES
Sieć YES Biżuteria otwiera nowe punkty franczyzowe. Pod koniec 2006 roku ma działać 49 markowych salonów jubilerskich.
Nowy salon YES Sklepy Jubilerskie otwarto w Galerii Graffica w Rzeszowie, kolejne powstaną w poznańskim centrum handlowym i na starym mieście w Wieluniu. Tym samym, sieć będzie liczyć 48 punktów franczyzowych i jeden sklep własny (jest to sklep połączony z Galerią YES, w której odbywają się liczne wernisaże).

– Sklep ten pozwala nam testować różne nowe rozwiązania, które następnie wprowadzamy do sieci – mówi Maciej Łączkowiak z sieci YES Biżuteria.
W roku 2007 firma planuje uruchomić 15 nowych placówek – również we franczyzie.
- Koncentrujemy się głównie w galeriach centrów handlowych, stąd liczba jak i lokalizacja otwieranych nowych sklepów YES jest pośrednio stymulowana przez rynek powstających wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce – wyjaśnia Maciej Łączkowiak. (aw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej