Przez Prado do Orange
Prado powiększa sieć sprzedaży. W 2007 roku planuje otwarcie 20 nowych biur agencyjnych.
Działająca od 2001 roku sieć Prado sprzedaje usługi telekomunikacyjne dla firm sieci Orange. W sieci działa 8 biur własnych i 21 placówek agencyjnych. Jednak liczba punktów Prado już wkrótce ulegnie zmianie.
- Obecnie przygotowujemy się do otwarcia dużych biur regionalnych na terenie Katowic, Krakowa i Wrocławia – mówi Zdzisław Kos z firmy Prado. - W 2007 r. planujemy otwarcie dwudziestu biur agencyjnych – dodaje.
Potencjalny partner sieci powinien dysponować lokalem biurowym o powierzchni od 35 do 80 m2 oraz kwotą od 10 do 20 tys. zł, którą przeznaczy na uruchomienie punktu.
W zamian za przystąpienie do sieci i wniesienie opłaty wstępnej w wysokości 5 tys. zł, agent Prado otrzymuje m.in. prawo do dystrybucji i sprzedaży pakietów produktów i usług, wiedzę o zasadach i metodach prowadzenia biura handlowego, wsparcie w zakresie marketingu, reklamy i badań rynku oraz szkolenia.
- Zapewniamy stały dostęp do szkoleń oraz promocji zarówno tych organizowanych przez Orange, jak i wewnętrznych. Są to m.in. atrakcyjne konkursy i wycieczki – wylicza Zdzisław Kos.
Jak szacują przedstawiciele sieci, koszty inwestycji zwracają się po około 4 miesiącach.
(aw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej