Sukces-Zamocowania w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sukces-Zamocowania istnieje od 1996 roku i posiada obecnie po trzy sklepy własne i franczyzowe. Zajmuje się produkcją i sprzedażą kompleksowych systemów zamocowań (wkręty, śrubki, kołki, zamocowania dachowe). W swojej ofercie ma marki takie jak Tox, Gunnebo, Fisher, Magna oraz Cesar. Jest ewenementem na rynku sprzedaży tego typu produktów, ponieważ jako jedyna firma z branży rozwija się poprzez franczyzę. Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu inwestycji to ok. 24 miesiące.

W przyszłości Sukces-Zamocowania chce rozwijać sieć franczyzową w całej Polsce. Na razie jednak skupia się na poszukiwaniu franczyzobiorców na południu kraju. Szczególnie interesuje się Śląskiem, Małopolską i Podkarpaciem. Zawarła również umowę z lokalną firmą, która ma poprowadzić kampanię pozyskiwania biorców.

Osoba, która jest zainteresowana otwarciem sklepu pod szyldem firmy musi dysponować kwotą 100 tys. zł potrzebną na rozpoczęcie działalności. Opłata wstępna wynosi 3 tys. zł. Do tego dochodzi 7 tys. zł na reklamę i marketing. Pozostała część – 90 tys. zł, to koszt zatowarowania sklepu. Franczyzodawca nie pobiera opłaty bieżącej. Franczyzobiorca musi odprowadzać na jego rachunek comiesięczną opłatę na fundusz marketingowy, która wynosi 2 proc. obrotu, jednak nie może to być kwota mniejsza niż 200 zł.

Firma rozwija sieć w miastach od 30 do 150 tys. mieszkańców. Wskazane jest, aby biorcy sami poszukiwali odpowiedniej lokalizacji, jednak wymagana jest akceptacja ze strony dawcy. Minimalna wielkość pomieszczenia, w którym prowadzona będzie działalność to 60 m2 powierzchni handlowej. Jeśli franczyzobiorca dysponuje własnym lokalem, nie ponosi żadnych kosztów przystosowania go do wymogów sieci. Franczyzodawca dostarcza bowiem farby do pomalowania sklepu i urządza go na własny koszt. Franczyzobiorca w pakiecie franczyzowym otrzyma lady sprzedażowe i regały, a także gotowe materiały reklamowe, banery oraz szyldy (zewnętrzne i wewnętrzne).

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €