Wszystkie adresy prowadzą do konkurencji
Osoby, które wpisały w wyszukiwarkę internetową nazwę marki Mistique, automatycznie trafiały na stronę konkurencji. Obie firmy stały się najprawdopodobniej celem nieuczciwego internauty.
LPP produkuje bieliznę pod marką Esotiq. Tak samo nazywała się strona internetowa marki. Mistique – to z kolei marka bielizny należąca do firmy Atlantic. Gdy internauta rozpoczynał poszukiwania strony Mistique i wstukiwał adres www z nazwą marki i rozszerzeniem „com.pl” albo „pl”, automatycznie trafiał na stronę konkurencyjnej marki Esotiq. Internauci, aby dostać się na stronę marki Atlantica musieli wstukiwać adres mistique.eu.
Oskarżana o nieuczciwą konkurencję firma LPP odrzuciła zarzuty. Okazało się też, że domeny z rozszerzeniem pl. i com.pl, zostały wykupione przez anonimowego internautę na kilka miesięcy przed oficjalnym rynkowym debiutem marki należącej do firmy Atlantic. Jak podaje Puls Biznesu, firma dostała ofertę wykupienia domen, ale ją odrzuciła i postanowiła zarejestrować stronę z rozszerzeniem „eu”.
(bog)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej