Placówki tam, gdzie popyt
- mówi Radosław Sałata, dyrektor ds. sieci partnerskich w Polbank EFG.
Grecki Eurobank EFG start swojego polskiego oddziału ocenia jako bardzo obiecujący. Niektórzy bankowcy i analitycy uważają, że osiągnięte wyniki nie wróżą ogromnego sukcesu. Twierdzą, że bank nie potrafi przykuć uwagi kampanią reklamową. Nie ma też żadnego oryginalnego lub wyjątkowo atrakcyjnego produktu. Czy sieć Polbanku rozwija się w Polsce zgodnie z Państwa założeniami?
Sieć sprzedaży Polbank EFG rozwija się bardzo dynamicznie. Zgodnie z naszą polityką staramy się otwierać oddziały w takich miejscach, aby klienci mieli jak najłatwiejszy dostęp do naszej oferty. Placówki banku znajdują się tam gdzie widzimy popyt na produkty Polbanku. W nadchodzącym roku zamierzamy kontynuować tę politykę.
Polbank oprócz budowy sieci własnych oddziałów bankowych rozwija także sieć placówek partnerskich. Ile działa już takich placówek? Kto może zostać Państwa partnerem? Jakie warunki musi spełnić?
W chwili obecnej działa już ponad pięćdziesiąt placówek partnerskich Polbank EFG. Jesteśmy zadowoleni zarówno z tempa rozwoju sieci tych placówek, jak i z ich wyników sprzedażowych.
Nasi partnerzy to osoby z silną motywacją do osiągnięcia sukcesu. Sukcesu, który postrzegany jest jako wspólny cel partnera i banku. To ważny aspekt, ponieważ wynagrodzenie partnerów jest ściśle powiązane z wynikami sprzedaży, a te są najlepsze jedynie w przypadku pełnego wykorzystania wsparcia dostarczanego przez nasz bank. Każdy partner musi posiadać doświadczenie w sprzedaży, ale niekoniecznie produktów finansowych. Ważne jest natomiast, aby posiadał doświadczenie w zarządzaniu personelem, gdyż to właśnie od dobrego kierowania zespołem placówki, zależą jej późniejsze wyniki biznesowe i zadowolenie pracowników.
rozmawiała asmoli
ZOBACZ W KATALOGU
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


