Carrefour Express rusza na stacje
Carrefour chce zarządzać sklepami przy stacjach benzynowych. Przedstawiciele firmy negocjują z właścicielami sieci stacji paliw.
Sieć hipermarketów chciałaby przejąć zarządzanie sklepami zlokalizowanymi przy stacjach benzynowych i prowadzi już rozmowy z potencjalnymi partnerami. Przystacyjne placówki handlowe przyjęłyby prawdopodobnie logo Carrefour Express. Carrefour musiałby zadbać również o dostawy i dobór asortymentu. Na stacjach paliwowych pojawiłyby się m.in. produkty z marką własną sieci.
Przejęcia małych sklepów przy stacjach paliwowych jest częścią strategii sieci. Carrefour Polska zapowiedział rozwój nowego formatu: sklepów o powierzchni od 60 do 500 m2 działające w systemie franczyzy. Niewykluczone, że sklepy przy stacjach będą również prowadzone przez franczyzobiorców.
Wejście sieci Carrefour w nowe, mniejsze formaty sklepów jest wynikiem nasycenia miast sklepami wielkopowierzchniowymi.
(aw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej