Polski rynek goni Europę w sprzedaży telefonów
– ocenia Zdzisław Kos z firmy Prado, partnera sieci Orange.
Czy Polacy chętnie decydują się na zakup nowych telefonów komórkowych? Czy rynek wciąż jest chłonny?
W Polsce nasycenie rynku zbliża się do 90%. Europa ma nasycenie rynku rzędu 110 %, więc rynek polski wessie jeszcze dużą liczbę telefonów. Jeśli patrzeć od strony nowy czy używany - oferta operatorów jest tak dobra, że warto kupić nowy.
Co decyduje o wyborze konkretnego operatora? Cena abonamentu, liczba bezpłatnych minut, dostępne przy pomocy telefonu usługi czy też może sam aparat?
Klient wybierając sieć Orange widzi mnóstwo korzyści, ale i prostotę oferty (brak ukrytych kosztów, gwiazdek etc.), ma także do wyboru topowe aparaty za najniższą cenę na rynku.
Czy wejście nowego operatora na rynek telefonii komórkowej wymusi na trzech starych operatorach obniżenie cen? Co mogą zyskać klienci?
Czwarty operator, P4, spowoduje pewne zamieszanie na rynku i dla klientów może to skutkować korzystnie. Pamiętajmy jednak, że nowy operator nie posiada własnej sieci i do końca nie znamy jakiego typu usługi będą u niego wiodące, a więc poczekajmy na odsłonę.
W nowym roku zamierzacie Państwo otworzyć nowe biura agencyjne. Kto może zostać partnerem Prado?
Rok 2007 będzie rokiem wielkiego rozwoju dla naszej firmy. Zamierzamy otworzyć do 20 biur. Już teraz prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy w z partnerami, którzy otworzą nasze biura handlowe. Mamy niesamowitą liczbę chętnych i najważniejsze, że wiele z tych osób posiada bardzo duże doświadczenie w biznesie B2B, są również osoby, które pracowały jakiś czas jako np. przedstawiciele handlowi i to także jest szeroka grupa osób zgłaszających chęć współpracy. Wszystkie oferty są rozpatrywane na bieżąco, a potencjalni partnerzy wprowadzani w szczegóły współpracy.
rozmawiał bog
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej