Kosmetyki prezentem numer jeden

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że 50 proc. Polaków obdarowało bliskich kosmetykami z okazji Świąt Bożego Narodzenia. O ile rośnie obrót sklepu kosmetycznego w grudniu w porównaniu z innymi miesiącami? Jakie kosmetyki Polacy kupują najczęściej? Ile jednorazowo wydaje przeciętny klient?
Obrót sklepu w grudniu rośnie pięciokrotnie porównując na przykład do miesiąca stycznia. Na prezenty Polacy wybierają droższe produkty. Przeciętny klient kupuje u nas przed świętami kosmetyki za sumę około 75 zł.

Co według Pani przesądza o sukcesie sklepu kosmetycznego?
Aby prowadzony sklep kosmetyczny przynosił duże zyski, trzeba przede wszystkim sprzedawać dobre kosmetyki, które są zapakowane w estetyczne opakowania. Ważna jest również lokalizacja sklepu, największe zyski można osiągnąć mając lokal w centrum handlowym, lub przy często uczęszczanej ulicy.

Rozwijacie sieć sklepów kosmetycznych Taberna Saponaria. Gdzie otwieracie swoje sklepy? Czym odróżniacie się od konkurencji?
Na tę chwilę mamy w sumie sześć sklepów. W tym roku otworzymy kilka kolejnych. Zmieniliśmy strategię i sklepy Taberna Saponaria otwieramy tylko w centrach handlowych. Za konkurencję uważamy firmy, które tak samo jak my budują sieć sklepów z kosmetykami naturalnymi pod wspólną marką. Od konkurencji z zachodniej Europy różnimy się przede wszystkim większą jakością opakowań (nasze są szklane), w wielu przypadkach również większą „naturalnością” (mam na myśli dobór surowców naturalnych) oraz niższą ceną.

Kto może zostać franczyzobiorcą sieci Taberna Saponaria?
Franczyzobiorcą może zostać osoba (lub firma), która „czuje” naszą markę i byłaby w stanie dobrze poprowadzić sklep z kosmetykami. Nasz potencjalny partner musi przedstawić biznesplan, na podstawie którego stwierdzimy, że założenia ekonomiczne są realne i że jest szansa na powodzenie takiego biznesu w danym miejscu. Nie mieszkając w danym mieście nie jesteśmy w stanie ocenić ryzyka wybranej lokalizacji, dlatego biznesplan jest konieczny do takiej analizy. Inwestycja w sklep w centrum handlowym jest wysoka, dlatego potencjalny franczyzobiorca musi również posiadać wystarczający kapitał na otwarcie sklepu.

Rozmawiała asmoli
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €