LPP wchodzi do małych miast
Spółka LPP planuje otwarcie blisko 60 salonów z odzieżą. Pojawi się również w mniejszych miastach.
Do tej pory właściciel sieci Cropp Town i Reserved otwierał sklepy w galeriach i centrach handlowych dużych miast oraz za granicą. Nowa strategia działania zakłada wejście do mniejszych miast – o ile powstaną w nich galerie handlowe.
Plany firmy zakładają, że pod koniec 2007 roku w Polsce i poza granicami kraju będzie działać 307 sklepów o łącznej powierzchni ponad 150 tys. m2. Aktualnie w obu sieciach działa 249 placówek, w tym 86 uruchomiono w Rosji, Estonii, Litwie, Łotwie, Czechach, na Węgrzech i Ukrainie. Powierzchnia handlowa, jaką obecnie dysponuje LPP liczy blisko 120 tys. m2, a dzięki nowym inwestycjom wzrośnie o ok. 30 proc.
(aw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej