Szef chwali swoje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Działania reklamowe polskiego producenta mebli wypoczynkowych będą przeprowadzane w Polsce, Czechach, Litwie, Łotwie oraz na Węgrzech – czyli wszędzie tam, gdzie eksportuje swoje produkty. Kampania oparta jest na postaci założyciela firmy, Piotra Klera. Zdaniem przedstawicieli firmy, postać właściciela może podnieść konkurencyjność firmy. Kornel Jobda z firmy Kler zapewnia, że skoncentrowanie przekazu reklamowego wokół osoby właściciela ma m.in. utrwalić w świadomości konsumentów markę Kler.

Kampania reklamowa potrwa miesiąc i obejmie media elektroniczne, prasę wnętrzarską oraz niektóre magazyny dla kobiet, bo właśnie kobiety w wieku 25-65 lat i zarabiające ponad 5 tys. zł miesięcznie są grupą docelową marki.

Firma Kler powstała w 1973 roku, w miejscowości Dobrodzień. Założycielem firmy, inicjatorem i realizatorem działań rozwojowych jest Piotr Kler. W latach 1989-1990 firma zaczęła wprowadzać ekskluzywne wzory mebli, nowatorskie projekty i technologie. W roku 1991 otworzono pierwszy salon firmowy. Obecnie sieć handlowa firmy liczy 35 własnych salonów firmowych oraz 9 placówek franczyzowych. Poza granicami Polski Kler posiada firmowe salony w Pradze, Brnie i Hradec Kralowe. Sieć placówek współpracujących na zasadach franczyzy systematycznie rozwijana jest na Węgrzech, Chorwacji, Danii, Litwie, Łotwie, Ukrainie, Kanadzie, Francji, Rosji oraz na Wyspach Kanaryjskich.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €