Markowy toast
Międzynarodowa sieć SELA otworzyła pierwszy sklep franczyzowy w Galerii Olimp w Lublinie.
Franczyzobiorczyni prowadzi sklep o powierzchni 137 m2. W ciągu kilku pierwszych dni w sklepie zakupów dokonywały głównie kobiety. Właścicielka liczy na dalszy wzrost zainteresowania. Aby wypromować markę, 18 stycznia w lubelskim klubie Czekolada odbędzie się impreza sponsorowana przez SELA. Będą drinki o nazwie SELA, pokaz tańca nowoczesnego wykonany przez zespół w ubraniach SELA oraz prezentacja strojów firmowych na ekranach telewizyjnych. O sklepie SELA będzie opowiadał DJ klubu.

W Polsce SELA obecna jest od lipca 2006 r. Najpierw założyła biuro a następnie pierwszy salon firmowy w warszawskim centrum handlowym Reduta. Franczyzodawca deklaruje otwarcie kilkunastu punktów na zasadach franczyzy w miastach pow. 50 tys. mieszkańców oraz kilku własnych. Od 1991 roku firma otworzyła ponad 550 sklepów na świecie. Większość z nich prowadzą franczyzobiorcy.
(kiw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej