Biedronka wykonała plan

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ostatnim roku należąca do Jeronimo Martins sieć sklepów Biedronka otworzyła 100 nowych sklepów oraz jedno centrum dystrybucyjne w Wojniczu koło Tarnowa. Pod koniec 2006 roku Biedronka otworzyła dziewięćsetny sklep sieci w Kowalach koło Gdańska. Aktualnie działa 905 placówek w 450 miastach Polski.

- W 2007 roku planujemy otwarcie kolejnych 100 sklepów - zapowiedział Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Biedronki i zapewnił, że to bardzo realistyczny plan. – W ubiegłym roku zakładaliśmy otwarcie min. 80 sklepów. Uruchomiliśmy 100. Firma zamierza zainwestować około 500 – 600 mln zł w rozwój sieci sklepów i systemu dystrybucji.

JMD podsumowało również wyniki sprzedaży. 2006 rok zamknęła wzrostem sprzedaży o 15,2 proc. w stosunku do 2005 roku , osiągając kwotę 4,4 mld euro.
(aw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €