Bielscy fryzjerzy w Japonii

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

United Danks Cut Contest to prestiżowa impreza fryzjerska w Azji. Do olbrzymiej hali Yokohama Arena wykorzystywanej normalnie do organizacji meczów piłkarskich, turniejów sumo i koncertów rockowych zjechało 1187 ekip z czterech kontynentów. Oczywiście przeważali styliści z Azji, choć nie brakowało również zaproszonych gości: Szwedów, Brytyjczyków, Brazylijczyków, Australijczyków i Polaków.
- To nasz drugi występ na United Danks. W roku ubiegłym zdobyliśmy srebro i wyróżnienie. Teraz bogatsi o doświadczenia ubiegłoroczne wykorzystaliśmy szansę. Nasi styliści Mateusz Grzywa i Wojciech Loranc, pracujący na co dzień w bielskich salonach, okazali się rewelacyjni, a modelki Małgosia i Iwona (również bielszczanki), zrobiły w Yokohamie prawdziwą furorę. Bez fałszywej skromności możemy mówić, że wyjazd do Japonii okazał się prawdziwym sukcesem - opowiada Anna Kulec-Karampotis, dyrektor artystyczny sieci Trendy Hair Fasion.

Udział Trendy Hair Fashion w orientalnym konkursie ma swoją historię. Wszystko zaczęło się dość przypadkowo od spotkania w Warszawie Naoki Yoshihara, szefa Arte Japan sieci salonów fryzjerskich. To on zaproponował Annie Kulec-Karampotis przyjazd na konkurs. Jak dotąd styliści z Trendy, jako jedyni w Polsce dostali takie zaproszenie.

United Danks ma swoją specyfikę. Czternastoosobowe jury składające się z elity japońskiego świata mody i zaproszonych gości (w tym roku byli to między innymi styliści ze sławnej londyńskiej szkoły fryzjerskiej Toni & Guy), ocenie poddają nie tylko samą fryzurę, ale "efekt globalny". Przy takim systemie oceny liczy się praktycznie wszystko. Również makijaż czy kreacja w jakiej występuje modelka. Nie ma również jednej głównej nagrody. Każdy z jurorów może nagrodzić lub wyróżnić dowolną stylizację.

Mateusz Grzywa i Wojciech Loranc pracę z Iwoną i Małgosią rozpoczęli jeszcze w Bielsku-Białej. Tu wykonali pierwsze cięcia. W dniu konkursu praktycznie przez cały dzień w atelier kończyli modelować fryzury i dopracowywać kolorystykę. Ostatnie 40 minut, spędzone już na płycie Yokohama Arena przeznaczone było na ostatni szlif! Później do pracy przystąpili jurorzy.
- Specyfika United Danks jest niepowtarzalna. Tysiące stylistów, olbrzymia widownia, setki reporterów, głośna rockowa muzyka dodatkowo rozgrzewająca atmosferę. Nic więc dziwnego, że w takim otoczeniu powstają fryzury i kreacje totalne. Przekracza się granice wyobraźni i puszcza wodze fantazji. Wszystko jest dozwolone - opowiada Anna Kulec-Karampotis.

Inna sprawa, że nie zawsze ekstrawagancja znajduje uznanie u jurorów. Dowodem na to nagrody jakie zdobyli bielszczanie, prezentując wysmakowane, kobiece i subtelne fryzury. Uznanie wzbudziło harmonijne dopasowanie uczesania do twarzy modelek, koloryzacja fryzury do typu urody oraz ogólny efekt uzyskany przez bielskich stylistów.

(asmoli)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €