Szop Pracz wydaje gazetkę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Szop Pracz, sieć sklepów z artykułami chemicznymi rozpoczęła w połowie stycznia wydawanie własnej gazetki. Pismo trafia do osób prowadzących sklepy sieci. Można w nim przeczytać porady na temat prania oraz informacje o produktach promocyjnych dostępnych w sklepach sieci.

Szop Pracz istnieje na rynku od 2003 roku i liczy 320 sklepów. W 2007 powstały dwa kolejne: w Grudziądzu oraz Choszcznie. W punktach Szopa Pracza można kupić produkty pod markami własnymi: Clovin, Clever, Spiro, Trix, Actis, Wc Cloper. Wszystkie produkty klienci mogą kupić „na wagę" oraz „na litry". W planach na bieżący rok jest dalsze rozszerzanie asortymentu. Dostępne mają być m.in. produkty dostawców zewnętrznych.

Przedsiębiorcy, którzy chcieliby otworzyć sklep muszą prowadzić własną działalność gospodarczą, dysponować lokalem o powierzchni min. 20 m2. Według szacunków inwestycja kosztować będzie ok. 8 tys. zł.

(bog)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €