Dobry wynik Gino Rossi

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gino Rossi spółka produkująca i sprzedająca obuwie zanotowała w 2006 roku sprzedaż większą o 24,06 proc. od zakładanej. Przychody ze sprzedaży wyniosły 117,5 mln zł, a prognozy zakładały sprzedaż na poziomie 112,33 mln zł. Na rezultat złożyły się też wyniki osiągnięte, przez firmę Simple Creative Products, którą Gino Rossi przejął w 2006 roku.

- Naszym głównym celem na 2007 rok jest zwiększenie sprzedaży, rozbudowa sieci salonów oraz wzmacnianie pozycji marek na rynku w Polsce oraz za granicą – mówi Maciej Fedorowicz, prezes zarządu Gino Rossi.

Spółka zaliczana jest do grupy czołowych producentów i dystrybutorów obuwia w Polsce. Gino Rossi ma sieć 84 sklepów w Polsce i 20 za granicą. W ubiegłym roku przedsiębiorstwo powiększyło sieć o 20 sklepów, w tym 11 marki Gino Rossi, 6 marki Vanita i 3 marki Geox. W ofercie spółki jest obuwie marek Gino Rossi, G&R, Vanita oraz Geox. Połowa asortymentu spółki powstaje w Słupsku, pozostała część kolekcji produkowana jest we Włoszech.

Po przyłączeniu do GR firmy Simple powstać ma grupa modowa Gino Rossi, która oferować będzie nie tylko obuwie, odzież damską i galanterię skórzaną, ale także odzież męską.

(bog)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €