Kondycja warszawian

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Holmes Place Lifestyle Club jest pierwszym klubem tej marki otwieranym w Polsce przez międzynarodową grupę Holmes Place - właściciela sieci ponad 100 ekskluzywnych klubów rekreacyjnych Holmes Place działających w Europie, Izraelu i Stanach Zjednoczonych.

Holmes Place Lifestyle Club mieści się w kompleksie hotelu Hilton w centrum Warszawy i zajmuje dwa poziomy o łącznej powierzchni prawie 4 tys. m.kw. Jest więc jednym z największych klubów fitness w Polsce, pierwszym tej klasy udostępniającym 25-metrowy basen.

Parter to strefa relaksu – tu mieści się recepcja, 4-torowy basen, koedukacyjna sauna rzymska i fińska, baseny jacuzzi o różnej temperaturze wody, studio „Body and Mind” do ćwiczeń holistycznych, gabinet SPA firmy Thalgo oraz bar kawowy Green Coffee. Każda przebieralnia wyposażona jest w szafki na odzież, toaletki z podświetlanymi lustrami, oddzielne kabiny prysznicowe, saunę fińską oraz solarium.

Piętro przeznaczone jest do aktywnego wypoczynku, czemu służą m.in. sale do ćwiczeń grupowych, w tym studio spinning, sprzęt sportowy marki Technogym i Precor do ćwiczeń siłowych i kardio. Klubowicze będą też mogli korzystać z maszyn do ćwiczeń wibracyjnych – Power Plate oraz programu treningowego: wydolnościowego, kształtującego sylwetkę oraz redukującego masę ciała. W ofercie zaplanowane są również zajęcia taneczne, relaksacyjne, a także trening pod okiem osobistego trenera.

W klubie może w jednym czasie ćwiczyć około 300 osób, przy czym każda realizuje swój indywidualny program treningowy opracowany pod kątem własnych celów. Docelowo w klubie będzie pracować ok. 70 osób – instruktorów fitness, trenerów, ratowników oraz konsultantów sprzedaży i pracowników recepcji.

Otwarcie Holmes Place Lifestyle Club poprzedza przedsprzedaż kart klubowych prowadzona w stoisku promocyjnym w CH Arkadia oraz bezpośrednio w klubie.

Holmes Place została stworzona w 1980 roku przez Allana Fishera. Pierwszy klub otwarto w Chelsea w Londynie. Obecnie firma Holmes Place jest jedną z marek klubów odnowy i rekreacji działających w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Republice Czeskiej, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Grecji oraz Izraelu i Stanach Zjednoczonych i obsługujących ponad 400 tys. klientów.

Od roku 2004 firma prowadzi ekspansję w Europie Środkowej, zapoczątkowaną otwarciem klubu Holmes Place w Pradze w Republice Czeskiej. Kolejnym krokiem jest otwarcie klubów w Warszawie – dwóch pod marką Shape (w Galerii Mokotów, które nastąpiło pod koniec sierpnia 2006 roku i planowego na II połowę 2007 roku w Centrum Handlowym Arkadia) oraz jednego pod marką Holmes Place Lifestyle Club w hotelu Hilton. Całkowita wartość tej inwestycji wyniesie ok. 8 mln EURO, z czego koszty otwarcia klubu Holmes Place to ok. 4 mln EURO. Firma planuje od 2008 roku otwierać średnio 3-4 kluby marki Shape Fitness Clubs w największych miastach Polski.

(asmoli)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €