Koszula z garniturem to czysty zysk
Dwa symbole polskiej mody męskiej Vistula i Wólczanka w ubiegłym roku połączyły siły i nieźle na tym wychodzą. Przychody spółki za ubiegły rok były wyższe od spodziewanych.
Połączenie w 2006 roku Vistuli i Wólczanki, dwóch uznanych firm odzieżowych, dało dobre rezultaty. Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w ubiegłym roku 128,4 mln zł i były o 34 procent wyższe od uzyskanych rok wcześniej.
Firma ma obecnie 170 sklepów, w tym 6 za granicą. W salonach należących do spółki klienci mogą kupić m.in. ubrania dla mężczyzn oferowane pod marką Vistula z wydzieloną klasyczną kolekcją Lantier. Dla mężczyzn przeznaczona jest też kolekcja garniturów Luigi Vesari oraz marka Lettfield. Z metką Wólczanki mężczyźni wciąż kupią koszule, mogą wybrać m.in. ekskluzywną linię Lambert oraz przebojową Avangard. Andre Renard to marka V&W oferująca modę damską.
W ubiegłym roku V&W kupiła za 10 mln. zł Galerię Centrum. W tym roku powstać mają kolejne cztery GC, a liczba sklepów Vistuli i Wólczanki przekroczyć ma 200.
(bog)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej