Debiut Żółtego Cesarza

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W niecały miesiąc po ogłoszeniu oferty franczyzowej, właściciele powstającej sieci sklepów z żywnością naturalną Żółty Cesarz podpisali pierwszą umowę na otwarcie placówki w samym centrum Warszawy. Projektant sieci wraz z właścicielką sklepu Agnieszką Grymowicz i jej mężem dopinają na ostatni guzik projekt wnętrza nowego sklepu przy Placu Grzybowskim 10.

Otwarcie lokalu planowane jest z początkiem marca. Trwają również rozmowy z kilkunastoma kandydatami na franczyzobiorców w całym kraju.

W ofercie sklepów znajduje się m.in. ekologiczna żywność i bio-kosmetyki. Przyszły właściciel sklepu Żółty Cesarz powinien dysponować kwotą od 30 do 200 tys. zł oraz lokalem o powierzchni od 40 do 100 m2. Firma pomaga m. in. w pierwszym zatowarowaniu sklepu, nadzoruje jego działalność i organizuje szkolenia.

Franczyzodawca wprowadził promocyjną opłatę licencyjną, która przestanie obowiązywać po podpisaniu piątej umowy franczyzowej.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €