Rok w rytmie House’a

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Artman firma odzieżowa, do której należy marka House otworzyła kolejny, 25. sklep w Rosji. Tym razem w sklepie House'a będą mogli robić Rosjanie odwiedzający największe centrum handlowe w Moskwie Ohotnyj Riad.

Spółka zapowiada dalszą ekspansję za wschodnią granicą. Artman ma obecnie w Rosji 25 sklepów, a chce posiadać 100 placówek do 2010 r. Firma zamierza aktywnie wkroczyć również na rynek ukraiński. Do tej pory za granicami Polski Artman uruchomił 41 sklepów. Rynki wschodnie, głównie rosyjski, władze firmy traktują strategicznie, ponieważ można tam osiągnąć wysokie marże, a ciuchy House są już dobrze rozpoznawalne i cieszą się zainteresowaniem klientów.

Ubrania House'a obok Rosjan mogą także kupować m.in. Litwini, Białorusini, Estończycy i Niemcy. Spółka nie ustaje też w powiększaniu sieci sprzedaży w kraju. Obecnie pod nazwą House działa 97 placówek.

Obok nowych sklepów, firma ma inne powody do zadowolenia. Wyniki finansowe spółki za 2006 r. okazały się lepsze od prognozowanych. Przychody wyniosły 205,3 mln zł, a zysk netto przekroczył przewidywane 6 mln zł. Rentowność netto spółki wzrosła do ok. 3,2 proc. Rok 2007 również zaczął się pomyślnie. Władze Artmana poinformowały, że przychody ze sprzedaży osiągnięte przez spółkę w styczniu 2007 r. wyniosły 15,8 mln zł i były wyższe o 30 proc. od wyniku osiągniętego w analogicznym okresie ubiegłego roku.

(bog)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €