Muszkieterowie ruszają do boju

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Według danych firmy, sklepy Intermarche osiągnęły w ubiegłym roku obroty w wysokości 1 mld 902 mln zł i wzrost obrotów o 7 proc., a sieć Bricomarche osiągnęła wynik 382 mln zł i 11 proc. wzrost obrotów. Łącznie obroty Muszkieterów wyniosły 2 mld 230 mln zł.

W Polsce działa obecnie 115 marketów pod znakiem Intermarche i 40 sklepów Bricomarche. W tym roku sieć Intermache ma się powiększyć o 30 placówek. Sklepy, tak jak do tej pory, powstawać będą w miastach średnich i małych, w których liczba mieszkańców waha się od 20 do 70 tys.

Na 2007 rok planowane jest również utrzymanie dynamiki wzrostu w sklepach obu sieci. Pomóc w tym mają strategie oparte o niskie ceny najpopularniejszych artykułów oraz duży wybór świeżych produktów.

(bog)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €