Większy popyt na franczyzę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W Polsce coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na zakup licencji franczyzowej. Widoczne jest to także w branży gastronomicznej zwłaszcza wśród właścicieli pojedynczych lokali w mniejszych miastach. Czy nowa strategia rozwoju TelePizzy jest wynikiem zmian na rynku?
Większy popyt na franczyzę w gastronomii obserwujemy już od jakiegoś czasu. Nasza nowa strategia jest odpowiedzią na ten trend. Dlatego aktualnie stawiamy przede wszystkim na rozwój w miastach liczących poniżej 100 tys. mieszkańców. Planujemy rozwój na dwa sposoby: poprzez otwieranie zupełnie nowych punktów Telepizza oraz oferując właścicielom małych restauracji przejście na system franczyzowy sieci.

Czy rezygnujecie Państwo z rozwoju w większych miastach?
Nic podobnego. Telepizza obecnie jako jedyna spośród zagranicznych sieci pizzerii otwiera placówki franczyzowe np. w Warszawie. Przekazujemy nowym franczyzobiorcom część rynku, który obejmuje dostawy do klientów. Chcemy w ten sposób ułatwić start naszym partnerom.

Telepizza to marka kojarzona raczej z zamówieniami na wynos, tymczasem zmieniacie Państwo wystrój restauracji. Czemu służy ta zmiana?
Zamówienia do domu stanowią większość ogólnej sprzedaży w sieci Telepizza. Jesteśmy w tej dziedzinie prekursorem i do dzisiaj nie ustąpiliśmy nikomu pozycji lidera w sprzedaży pizzy na telefon. Zależy nam jednak, żeby zatrzymać klienta w naszych lokalach dlatego zmieniamy ich wystrój na bardziej przytulny. Ponadto Telepizza dostosowuje wystrój poszczególnych restauracji do architektury budynków i otoczenia, w których się znajdują.

rozmawiała aw
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €