Moodo w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właściciele marki Moodo rozpoczęli swoją działalność w branży odzieżowej z początkiem lat 90. Od początku swojego istnienia firma zajmowała się handlem hurtowym i detalicznym odzieży. W 2003 roku powstała marka Moodo Urban Fashion Mode.

Obecnie firma zajmuje się projektowaniem i produkcją odzieży, a także jej dystrybucją poprzez sieć sklepów własnych i partnerskich. Właściciele postanowili stworzyć również sieć sklepów franczyzowych. W związku z tym w całej Polsce poszukiwani są franczyzobiorcy.

Osoba, która chce zostać franczyzobiorcą Moodo musi dysponować kwotą ok. 15 tys. zł, konieczną na otwarcie sklepu. W koszty uruchomiania jednostki franczyzowej wliczone są wydatki związane z adaptacją lokalu. Franczyzodawca wymaga dodatkowo zabezpieczenia w formie kaucji i weksla. Roczna opłata za korzystanie z licencji na prowadzenie sklepu Moodo wynosi 1 tys. zł. Firma nie pobiera opłat na fundusz marketingowy. Pomieszczenie, w którym prowadzona będzie działalność musi mieć powierzchnię min. 30 m2. Franczyzobiorca zobowiązany jest do adaptacji i wyposażenia lokalu zgodnie z wymogami sieci. Szacowany przez przedstawicieli sieci okres zwrotu z inwestycji to ok. 6 miesięcy.

Franczyzodawca zapewnia szkolenia niezbędne do właściwego prowadzenia sklepu: dot. wystroju sklepu, ekspozycji towaru, obsługi klienta, a także informacji o produkcie i procedur operacyjnych. Firma Moodo proponuje nietypową franczyzę, bowiem franczyzobiorca nie jest właścicielem towaru sprzedawanego we własnym sklepie. Nie płaci on za zatowarowanie punktu, w związku z tym otrzymuje prowizję od sprzedaży, a nie zysk, którego część zazwyczaj odprowadza się na rzecz franczyzodawcy. Moodo zapewnia niezbędną reklamę służącą dalszemu promowaniu marki oraz wsparcie w zakresie materiałów promocyjnych.

Firma posiada 8 jednostek własnych, 39 partnerskich i 2 franczyzowe. – Obecnie stawiamy na szybki rozwój sieci sprzedaży poprzez wprowadzenie systemu franczyzowego. Nie zaniedbujemy jednak rozwoju sklepów własnych oraz sklepów partnerskich (multi i monobrendowych) – mówi Grzegorz Kwinta dyr. ds. sprzedaży Moodo.

Firma zdecydowała się na rozwój poprzez system franczyzowy, ze względu na duże zainteresowanie ze strony potencjalnych franczyzobiorców, jak również na duże zainteresowanie dotychczasowych partnerów. Po entuzjastycznym przyjęciu nowej marki na rynku, rozwój sieci poprzez franczyzę jest naturalnym krokiem w dalszym procesie ewolucji firmy.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €