Franczyzowy salon DDD w Toruniu

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć Dobre Dla Domu należy do firmy BRW Wnętrza, spółki z Grupy Black Red White, potentata na rynku mebli. Wykorzystując koniunkturę budowlaną w Polsce pierwszy sklep franczyzowy firma BRW Wnętrza otworzyła rok temu. Toruński sklep DDD o powierzchni 400m2 jest ósmą placówką sieci prowadzoną na zasadzie franczyzy (sieć posiada jeszcze dwie własne placówki). Do końca 2007 roku DDD powiększy się o 12 franczyzowych jednostek. Twórcy sieci systematycznie wzbogacają ofertę o nowe wzory podłóg, paneli ściennych i drzwi. Toruński sklep DDD został otwarty przy Szosie Lubickiej - przy trasie wylotowej na Warszawę, blisko osiedla Rubinkowo. W sklepie dostępnych jest ponad 200 wzorów podłóg i ponad 100 modeli drzwi w samej ekspozycji (na specjalne zamówienie - kolejne 100).

Fachowcy z certyfikatem

Koniunktura w budownictwie to nie jedyny sprzymierzeniec biznesu DDD. Firma wykorzystuje również fakt, że z Polski wyjechało wielu fachowców. Stworzyła więc bazę dostępnych ekip na potrzeby swoich klientów. Sklepy DDD wyszukują ekipy monterskie i podpisują z nimi umowy o współpracy. Niebawem BRW Wnętrza razem z dostawcami sieci DDD rozpocznie program szkoleń i certyfikacji ekip.

Wejść w podłogi

Koszt otwarcia wielkopowierzchniowego sklepu DDD wynosi 300 tys. zł. Dwie trzecie tej kwoty pokrywa centrala sieci oraz dostawcy. Franczyzobiorca inwestuje w sklep ok. 100 tys. zł. Połowa tej kwoty przeznaczona jest na opłatę licencyjną, udział w budżecie kampanii reklamowej otwarcia, zakup kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Pozostała część to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności. Za resztę towaru w sklepie (o wartości ok. 150 tys. zł) franczyzobiorca płaci dopiero po jego sprzedaży. BRW Wnętrza samodzielnie dobiera lokalizację pod inwestycje - ważna jest liczba mieszkańców, zasobność ich portfeli i plany zagospodarowania przestrzennego. Franczyzobiorca otrzymuje od BRW Wnętrza gotowy, w pełni wyposażony lokal.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €