Sezon na bikini
O sprzedaży kostiumów kąpielowych mówi Konrad Grodziński, dyrektor generalny Boogie Nights
Kiedy jest najlepszy okres sprzedaży strojów kąpielowych?
To typowo sezonowy towar. Najlepszy okres na sprzedaż przypada na miesiące wakacyjne: od maja do września. Choć niektóre klientki niecierpliwie wyczekują nowych kolekcji już od marca.
Skąd czerpią Państwo pomysły na projektowanie kolekcji?
Kolekcje projektowane są we Francji (Banana Moon Californian Sunwear) oraz Hiszpanii (Admas i Disney Collection 28). Design kostiumu kąpielowego, jaki proponujemy bazuje na kolorowych i kwiatowych wzorach hawajskich połączonych z delikatnymi aplikacjami: haftami oraz nadrukami. Kolekcja tworzona jest przez osoby bardzo młode i dużo podróżujące po świecie. Projekty powstają głownie w Monaco, Barcelonie oraz Miami i to właśnie plaże Costa Brava i Kalifornii nadają im inspiracji.
Kiedy rozpoczynają się prace nad nową kolekcją? Skąd Państwo wiedzą, jakie będą trendy w nadchodzącym sezonie?
Kolekcje na następny rok prezentowane są tuż po zakończeniu aktualnego sezonu sprzedaży, czyli na przełomie sierpnia i września. Już wtedy zapadają decyzje o ofercie na kolejny sezon, a praca nad projektami trwa cały rok. Kontraktowanie zamówień na sezon letni rozpoczynamy już we wrześniu.
Czy opłaca się mieć kostiumy w ofercie zimowej?
Oferujemy kostiumy przez cały rok, ponieważ coraz więcej osób zamienia wyjazd w góry na urlop w krajach tropikalnych. Okazuje się bowiem, iż poza sezonem letnim dostępne są jedynie kostiumy na basen i marek kojarzonych jedynie ze sportami wodnymi.
rozmawiała (agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej