Mniejsze przychody Redana
Marki Top Secret oraz Troll zanotowały w marcu tego roku spadek poziomu sprzedaży. Lepsze wyniki zanotował Textilmarket - trzecia marka grupy Redan.
Giełdowa spółka Redan osiągnęła w marcu 18,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży i była o 4 proc. niższa niż od wyników osiągniętych przez firmę w marcu 2006 r.
Obok spadku przychodów spadł także poziom sprzedaży. Top Secret zanotował w marcu spadek sprzedaży o 6 proc., a sieć Troll spadek o 24 proc. w porównaniu z marcem ubiegłego roku. Natomiast dyskontowa sieć Textilmarket zanotowała wzrost o 26 proc. Przedstawiciele Redanu tłumaczą, że w obecnym roku marzec jest miesiącem sprzedaży nowych kolekcji, podczas gdy w marcu ubiegłego roku trwały jeszcze wyprzedaże.

Jeden ze sklepów marki Top Secret
Równocześnie wielkość przychodów grupy Redan ze sprzedaży w bieżącym roku wyniosła w marcu 52 mln zł i była o 4 proc. wyższa w porównaniu z rokiem ubiegłym.
(bog)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej