Subway z napędem na cztery koła

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Naszym celem jest pojawienie się we wszystkich miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - zapowiada Martin Princ, menedżer ds. rozwoju Subway na Europę Środkowo-Wschodnią. - Do końca roku chcemy podwoić liczbę restauracji w Polsce - dodaje.

Subway posiada obecnie 5 lokali w kraju. Trzy są zlokalizowane w Warszawie, jeden w Krakowie i jeden w Gdańsku.

Pod koniec 2006 roku sieć uznała polski rynek za priorytetowy i z początkiem 2007 roku rozpoczęła prawdziwy rozwój. Przedstawicielom Subway'a Polska przypomina Niemcy sprzed 6 lat. Teraz na tamtejszym rynku sieć posiada 425 restauracji.

Nowością w sieci mają być punkty typu drive-in, które od standardowych ma odróżniać przede wszystkim lokalizacja.

- Stacjonarne restauracje Subway są zlokalizowane w ścisłych centrach miast i centrach handlowych, natomiast koncepcja drive-in zakłada lokale wolnostojące, które wymagają większej powierzchni, a tym samym wyższych nakładów inwestycyjnych ze strony franczyzobiorców - tłumaczy Martin Princ.

Restauracje typu drive-in to drugi etap rozwoju sieci w Polsce. Lokale mają stanąć w atrakcyjnych miejscach, gdzie mogłyby działać nawet 24 h na dobę.

Martin Princ konkurencji się nie boi. Jego zdaniem Polacy są coraz bardziej wymagającymi klientami, a sieć Subway ma doskonałą obsługę i wysokiej jakości produkty. - Wśród polskich klientów wzrasta świadomość zdrowego odżywiania, a to jest właśnie naszą siłą - podsumowuje.

p(mdk)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €