W kwiatki i kolorowo
O nowych kolekcjach obuwia oraz o tym, jak powinna wyglądać modna stopa latem rozmawiamy z Michałem Figurą z Heavy Duty Polska.
Jakie wzory i kolory butów będą najmodniejsze tego lata?
Najważniejsze by buty były kolorowe i wesołe. Tak więc na damskich nogach możemy spodziewać się butów we wszystkich kolorach tęczy. Najmodniejsze będą tzw. Baletki. Cały czas dużą popularnością cieszą się japonki oraz klapki. Jednak hitem tego sezonu są kalosze. Zarówno do kolan, jak i krótsze. Królują wielokolorowe oraz w kwiaty, grochy i inne fikuśne aplikacje. Do łask wracają też trampki. W propozycjach dla panów jest bardziej klasycznie. Przede wszystkim liczy się czerń, a jeśli chodzi o fasony to muszą to być skórzane mokasyny.
Czy Heavy Duty planuje w tym roku otwarcia nowych sklepów?
Jak najbardziej. Plany mamy bardzo ambitne. Po warszawskim sklepie w Złotych Tarasach, na ten rok planujemy otwarcia w Łodzi, Wrocławiu oraz Gdańsku. Pozyskaliśmy także franczyzobiorcę w Poznaniu. Jednak cierpimy na brak atrakcyjnych lokalizacji. Musimy czekać aż do przyszłego roku, kiedy powstaną nowe centra handlowe w dużych miastach. Dlatego największe plany dotyczą roku 2008 i 2009. Wówczas powstanie 20 nowych punktów HD.
Jakie warunki musi spełnić potencjalny partner HD?
Musi mieć lokal w atrakcyjnym punkcie, najlepiej w galerii handlowej. Na dostosowania sklepu do naszych standardów potrzeba średnio 150 tys. zł netto. Drugie tyle potrzebne jest na zakup towaru. Pobieramy też opłatę licencyjną około 15 tys. zł
rozmawiał bog
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

