W kwiatki i kolorowo
O nowych kolekcjach obuwia oraz o tym, jak powinna wyglądać modna stopa latem rozmawiamy z Michałem Figurą z Heavy Duty Polska.
Jakie wzory i kolory butów będą najmodniejsze tego lata?
Najważniejsze by buty były kolorowe i wesołe. Tak więc na damskich nogach możemy spodziewać się butów we wszystkich kolorach tęczy. Najmodniejsze będą tzw. Baletki. Cały czas dużą popularnością cieszą się japonki oraz klapki. Jednak hitem tego sezonu są kalosze. Zarówno do kolan, jak i krótsze. Królują wielokolorowe oraz w kwiaty, grochy i inne fikuśne aplikacje. Do łask wracają też trampki. W propozycjach dla panów jest bardziej klasycznie. Przede wszystkim liczy się czerń, a jeśli chodzi o fasony to muszą to być skórzane mokasyny.
Czy Heavy Duty planuje w tym roku otwarcia nowych sklepów?
Jak najbardziej. Plany mamy bardzo ambitne. Po warszawskim sklepie w Złotych Tarasach, na ten rok planujemy otwarcia w Łodzi, Wrocławiu oraz Gdańsku. Pozyskaliśmy także franczyzobiorcę w Poznaniu. Jednak cierpimy na brak atrakcyjnych lokalizacji. Musimy czekać aż do przyszłego roku, kiedy powstaną nowe centra handlowe w dużych miastach. Dlatego największe plany dotyczą roku 2008 i 2009. Wówczas powstanie 20 nowych punktów HD.
Jakie warunki musi spełnić potencjalny partner HD?
Musi mieć lokal w atrakcyjnym punkcie, najlepiej w galerii handlowej. Na dostosowania sklepu do naszych standardów potrzeba średnio 150 tys. zł netto. Drugie tyle potrzebne jest na zakup towaru. Pobieramy też opłatę licencyjną około 15 tys. zł
rozmawiał bog
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej