Odzieżówka ma się dobrze

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Początek roku okazał się pomyślny dla grupy Vistula&Wólczanka, w skład której obok obu marek wchodzi Galeria Centrum. Spółka uzyskała ze sprzedaży 88,4 mln zł i 10,3 mln zysku netto.

Równie dobre wyniki zanotował Redan, właściciel marek Top Secret, Textilmarket oraz Troll. Spółka, która boryka się z kłopotami finansowymi i przechodzi program naprawczy zanotowała 52,4 mln zł przychodów i 5,1 mln zł strat, choć rok wcześniej straty były o prawie milion zł wyższe.

Dobre wyniki są również dziełem LPP (marki Cropp oraz Reserved). Spółka uzyskał 266 mln zł przychodów i zarobiła 12,7 mln zł.

Dobre wyniki finansowe skłaniają spółki do inwestycji. LPP chce kosztem 250 mln zł rozbudowywać i modernizować sieć sprzedaży. Redan na inwestycje chce przeznaczyć około 10 mln zł.

(bog)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €