Nowe opłaty w muzycznej szkole Yamaha
Już nie 3-4 zł od jednego ucznia, ale 10 procent od jego wpłat za naukę pobiera Yamaha od swoich franczyzobiorców w ramach opłaty licencyjnej.
Jak poinformowała nas Martyna Karwańska, koordynatorka systemu Yamaha w Polsce o podwyżce opłat licencyjnych zdecydowała centrala w Niemczech.
- Od 13 lat opłata franczyzowa nie była zmieniana i wynosiła 3-4 zł od jednego ucznia – mówi Martyna Karwańska. –Analiza sytuacji na rynku w Polsce oraz porównanie wysokości opłat franczyzowych pobieranych w innych krajach, w których działają szkoły Yamaha przyczyniły się do wprowadzenia nowych regulacji.
Obecnie franczyzobiorca z tytułu opłaty licencyjnej będzie wpłacał na rzecz polskiej centrali 10 proc. uiszczanego przez ucznia czesnego. Opłaty za naukę wynoszą zaś od 60 do 120 zł miesięcznie.

Na najmłodszych w szkole Yamaha czekają m.in programy gry na keyboardzie
Kolejna zmiana dotyczy liczby programów, jaką w swojej szkole będzie musiał prowadzić franczyzobiorca. Do tej pory każdy musiał mieć 6 programów nauczania. Obecnie franczyzobiorcy nie mają już takiego obowiązku i w ramach Yamaha Class mogą prowadzić od 1 do 4 programów nauczania.
Szkoła nie narzeka na brak chętnych do podjęcia współpracy. Niedawno powstała szkoła w Pszczynie, a o prawo wykupienia licencji ubiega się aktualnie 25 przedsiębiorców z całej Polski.
Obok nowych opłat licencyjnych przyszły partner sieci musi mieć 10 – 13 tys. zł na zakup podstawowych instrumentów oraz akcesoriów. Kolejne 2 tys. zł potrzebne są na zakup materiałów szkolnych. Franczyzobiorca przy otwieraniu szkoły Yamaha nie ponosi opłat wstępnych. Nie są też pobierane opłaty na fundusz marketingowy sieci.
(bog)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej