Jaskółki wlatują do PMB Market
Do końca czerwca z mapy polskich sklepów spożywczych zniknie sieć PMB Market. W jej miejsce pojawią się Jaskółki, sklepy należące do grupy Emperia prowadzącej detaliczną i hurtową sprzedaż artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych.
- Główne zmiany, jakie czekają klientów, to przede wszystkim poszerzony asortyment świeżych produktów i nowe logo - mówi Sławomir Ignatowicz, dyrektor handlowy sieci Jaskółka. - Będzie większy wybór mięsa, pieczywa, łącznie z wypiekiem na miejscu a dodatkowo pojawią się stoiska warzywne w sklepach, które dotychczas nie handlowały tym asortymentem - dodaje.

Sklep Jaskółka w Augustowie
Jaskółka posiada obecnie 78 sklepów, z czego 32 własne i 46 franczyzowych. Do końca roku planuje otwarcie co najmniej 10 punktów własnych.
Sklepy Jaskółka wchodzą w skład grupy Emperia, która posiada m.in. sieci Stokrotka, Groszek i Lewiatan Podlasie.
(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej