Certyfikowani fachowcy w sklepach DDD

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Celem szkoleń i akredytacji jest weryfikacja kompetencji fachowców pod katem zgodności procedur montażowych z wymaganiami producentów drzwi. Certyfikację ekip DDD rozpoczęło od ekip montujących drzwi. Firma POL-SKONE przygotowała program szkoleniowy, który kończy się wydaniem certyfikatu wraz z tytułem „Autoryzowana grupa montażowa producenta ..... ” (np. POL-SKONE). Wkrótce certyfikację rozpoczną kolejne firmy: SOLO i JUWENT. Programem certyfikacji objęte zostaną wszystkie istniejące sklepy oraz nowo otwierane sklepy DDD Na rynku brakuje obecnie fachowców w każdej gałęzi budownictwa - także dziedzina prac wykończeniowych cierpi na deficyt fachowych ekip – wyjaśnia Piotr Matluch z sieci DDD - Nie chcemy, aby nasi klienci narażali się na monterów z przypadku. Dzięki programowi certyfikacji na miejscu znajdują najbardziej wiarygodne ekipy, bo szkolone i akredytowane przez producentów.

Szkolenie i akredytacja przeprowadzana jest podczas montażu drzwi u wskazanego przez kierownika sklepu DDD klienta, który zakupił drzwi łącznie z usługą montażu. Podczas montażu drzwi szkoleniowcy producenta udzielają wskazówek nt. przygotowania miejsca pracy oraz drzwi do montażu, właściwego montażu drzwi, regulacji i estetycznego wykończenia. Dzięki programowi certyfikacji klienci DDD nie tylko mają pewność, że nie stracą gwarancji, ale też otrzymują jej dodatkowy rok – dodaje Piotr Matluch.

Marka Dobre Dla Domu należy do firmy BRW Wnętrza, spółki z grupy Black Red White. Pierwszy franczyzowy sklep DDD powstał w marcu 2006 roku. W marcu sklep własny sieci otwarty w lutym w Kaliszu przejął franczyzobiorca. Obecnie sieć DDD liczy 14 salonów w tym 13 franczyzowych. Rok 2007 sieć planuje zamknąć liczbą 24 franczyzowych sklepów. Koszt przystąpienia do sieci t około 100 tys. złotych. Połowa tej kwoty (50 tysięcy) to m.in. łączne koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności. Dwukrotnie więcej w sklep franczyzobiorcy inwestuje centrala oraz dostawcy sieci.

emka

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €