Zyski mają styl

Sieciowe salony fryzjerskie i kosmetyczne przynoszą przychody, o których samodzielne zakłady mogą tylko pomarzyć – prezentujemy przegląd najlepszych i najliczniejszych sieci. Ponadto sprawdzamy, jaką rolę w biznesie i w życiu pełnią detektywi, rozmawiamy z Jackiem Santorskim, psychologiem i biznesmenem, właścicielem firmy konsultingowej zajmującej się psychologią biznesu. W numerze opisujemy również historię marki McDonald’s i sposób na biznes właścicieli sklepu odzieżowego Bertoni. Doradzamy jak uniknąć kar w urzędzie skarbowym i czy warto finansować inwestycję przez leasing.
W czerwcowym numerze 6/2007 (28)
Temat numeru Zyski mają styl W przeglądzie licencji na biznes w branży fryzjerskiej i kosmetycznej opisujemy sieć: Camille Albane, Budny Hair Design, Eric Stipa, Jean Luis David, Drogerie A’propos, Aromabar, Organique, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, Vacu Fit i Bailine. Raport specjalny Zostań detektywem Moim zdaniem Gospodarka wieloustawowa Kto pokocha Wokulskiego? Fakty trendy Podniebne menu we własnym lokalu Sieć wchłania sieć Amerykański sen o lataniu W zdrowym ciele Naturhouse Mini z Wielkopolski Ponadto informacje o firmach i sieciach: Sfinks, Troll, Top Secret, Textilmarket, Subway, Intermarche, Bricomarche, Arno Komputer, AIGO, PAF Operator Pocztowy, Pasztecik, BZ WBK, BPH, Getin Bank, Komputronik, Premio, Ochnik, Gino Rossi i Auxilium. Własny Biznes Adrenalina kręci jak złoto Katalog franczyz i systemów partnerskich 210 pomysłów na biznes |
Moja firma Ksero: biznes skopiowany Ojcowie hamburgera Załóż firmę w cudzym banku Irlandzki pub czy swojska karczma Czy Duńczycy wygrają z Vistulą Tajnos zakupos Krytyczna Polka w przymierzalni Steki menadżera
Jak hartowały się placki hiszpańskie Dobre rady
Jak dobrze wybrać centrum handlowe Leasing czy kredyt Jak nie podpaść urzędowi skarbowemu Wzrośnie spadnie Strach ma czerwone oczy bessy Jak nie firma, to akcje lub nieruchomości |
Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Ruch oraz FranPress.
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej