Z Burger Kingiem i Starbucksem po prymat

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

AmRest, który jest operatorem marek KFC, Burger King, Pizza Hut oraz Starbucks, Freshpoint i Rodeo Drive w ciągu najbliższych kilku lat chce potroić przychody ze sprzedaży. Firma zamierza także otwierać w Europie Środkowej 100 restauracji rocznie przez najbliższe 3 lata.

W pierwszym kwartale bieżącego roku firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 33 proc. a przychody wyniosły 177 596 tys. zł. Według prezesa firmy Henry'ego McGoverna rynek w tej części kontynentu jest docelowo w stanie wchłonąć około 5 tys. barów sieci i do takiej liczby firma będzie dążyć.

Jak na razie AmRest uruchomił w połowie maja pierwszą restaurację Burger Kinga w warszawskich Złotych Tarasach. Niedługo powstanie kolejna, która oferować będzie posiłki także dla kierowców. Prezes McGovern w rozmowie z portalem Franchising.pl był pełen optymizmu co do rozwoju BK w Polsce.

- W ciągu kilku lat chcemy mieć tyle samo restauracji co nasi najbliżsi rynkowi konkurenci (chodzi o McDonald'sa), czyli mieć ponad 200 barów – mówi prezes. - Jednak nie obawiamy się ich, bo nasze jedzenie jest lepsze.

Prezes AmRest potwierdził także informacje o powstaniu w tym roku pierwszej w Polsce kawiarni Starbucks. Nie chciał jednak zdradzić gdzie i kiedy dojdzie do otwarcia.

Firma zamierza nadal rozwijać i umacniać pozostałe swoje marki: KFC, Pizza Hut oraz dwie nowe Freshpoint i Rodeo Drive poprzez otwieranie nowych barów zarówno w Polsce jak i w Rosji oraz Bułgarii, na Węgrzech i w Czechach.

(bog)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €