Więcej sklepów DDD

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowe salony Dobre Dla Domu to efekt rebrandingu, do sieci bowiem przystąpił franczyzobiorca, który prowadził wcześniej niewielką sieć sklepów pod marką Studio Podłóg. Pierwszy z sześciu sklepów Krzysztof Lipiec włączył pod logo DDD w październiku 2006 r. (w Szczecinie), w listopadzie zdecydował się na włączenie kolejnego salonu działającego w Kołobrzegu.

- Dzięki przystąpieniu do sieci DDD korzystam z efektu skali – wyjaśnia Lipiec – inaczej bowiem rozmawia się z dostawcami z pozycji ogólnopolskiej sieci nastawionej na dynamiczny rozwój, a inaczej z pozycji właściciela kilku sklepów. Przekonała mnie również organizacja zakupów i sprzedaży oraz profesjonalnie przygotowane kampanie marketingowe. Nie pozwoliłbym sobie na to wszytko jako indywidualny przedsiębiorca – dodaje.

Na początku czerwca pod logo Dobre Dla Domu zaczęły działać cztery kolejne sklepy – w Choszcznie, Stargardzie Szczecińskim, Goleniowie i Koszalinie. W maju we wszystkich tych sklepach przeprowadzono unifikację asortymentu, obecnie trwają prace wykończeniowe ekspozycji. Rebranding zakończy się jeszcze przed wakacjami.

Franczyzowe DDD za 100 tys.

Pierwszy franczyzowy sklep DDD powstał w marcu 2006 r. Obecnie sieć DDD liczy 14 salonów w tym 13 franczyzowych. Rok 2007 DDD planuje zamknąć liczbą 25 franczyzowych sklepów.

- Decydując się na budowę sieci przyjęliśmy politykę inwestowania w sklepy naszych franczyzobiorców – wyjaśnia Mariusz Bosak, prezes Dobre Dla Domu - Dzięki temu udało się obniżyć koszty inwestycji ze strony franczyzobiorcy do ok. 100 tys. zł.

.

Całkowity koszt otwarcia sklepu DDD to minimum 300 tys. zł., jednak dwie trzecie tej kwoty inwestuje centrala sieci oraz dostawcy w postaci zatowarowania. Franczyzobiorca inwestuje jedynie około 100 tys. zł. Połowa tej sumy (50 tys.) to m.in. łączne koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności. Dwukrotnie więcej w sklep franczyzobiorcy inwestuje centrala oraz dostawcy sieci.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €