Esotiq strzela w dziesiątkę

Do końca 2007 roku firma LPP planuje otwarcie 10 salonów z bielizną marki Esotiq.
Sieć liczy obecnie cztery punkty własne, 15 franczyzowych i 22 partnerskie.
Właściciel marek odzieżowych (Reserved i Cropp Town) wprowadził na rynek markę Esotiq w 2006 r., ale od kilkunastu lat posiada również inną markę bielizny - Henderson, skierowaną zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn. LPP nie prowadzi własnych sklepów Henderson, współpracuje łącznie z 200 partnerami, franczyzobiorcami i sklepami multibrandowymi.
Potencjalny partner marki Henderson musi posiadać pieniądze na zatowarowanie. Firma nie wymaga posiadania środków własnych ani określonego wystroju lokalu. W przypadku sklepu Esotq inwestycja wynosi ok. 40 tys. zł.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej