Licencyjny biznes w mediach
TVN wchodzi we współpracę z międzynarodową siecią telewizyjną CNBC. Nowy kanał gospodarczy TVN CNBC Biznes będzie tworzony na zasadzie licencji.
Po wielu miesiącach rozmów zapadła decyzja. 10 lipca Piotr Walter, prezes TVN, poinformował o podpisaniu umowy licencyjnej z zagraniczną siecią telewizyjną CNBC specjalizującą się w tematyce ekonomicznej.
- Dzięki współpracy z CNBC Europe uzyskujemy bezprecedensowy dostęp do zasobów globalnej stacji - mówił wczoraj na antenie TVN24 Roman Młodkowski, dyrektor programowy TVN CNBC Biznes, twórca działu biznesowego TVN i TVN24. - Będziemy wymieniać się programami poprzez stałe łącze między Warszawą a Londynem. Nasi dziennikarze będą przygotowywali dla CNBC Europe relacje z warszawskiej giełdy, co przyczyni się do wzrostu jej prestiżu i znaczenia - powiedział Młodkowski.
Dzięki podpisanej umowie kanał TVN CNBC Biznes będzie mógł korzystać z biur i centrów nadawczych CNBC na całym świecie. Nowo powstająca stacja ma podpisane już 3 umowy z sieciami kablowymi, za pośrednictwem których ma docierać nawet do 2,5 mln odbiorców.
CNBC rozwija swoją sieć licencyjną nie tylko w Polsce, ale również w Europie jako CNBC Europe. Pierwszy kanał CNBC został uruchomiony w 1989 r. w Stanach Zjednoczonych. Od 1995 roku sieć obecna jest w Azji, a rok później weszła na rynek europejski. Centrala mieści się w Englewood Cliffs w stanie New Jersey.
(mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej