Divicom coraz większy

Elbląg, Grudziądz, Choszczno, Płock – w tych miejscowościach powstały nowe placówki sieci Divicom.
Od czerwca 2007 roku do sieci sklepów komputerowo-multimedialnych Divicom przyłączyło się kolejnych 12 partnerów. Tym samym w Polsce działają już 62 sklepy partnerskie tej marki. Firma posiada również jeden sklep własny.
Placówki sieci powstają w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców (optymalnie 30–100 tys. mieszkańców, jedna jednostka na 30 tys. mieszkańców). Potencjalny partner sieci Divicom powinien dysponować kwotą 45 tys. zł na pierwsze zatowarowanie, pokrywa również koszty zakupu komputera i kasy fiskalnej oraz dostosowania lokalu do standardu sieci. Wnosi także jednorazową opłatę wstępną w wysokości 8 tys. zł. W trakcie współpracy odprowadza do centrali miesięczną opłatę rzędu 2 proc. od sprzedaży usług oraz towarów niestandardowych. W zamian sieć oferuje umeblowanie, wizualizację zewnętrzną oraz wsparcie marketingowe.
(aw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej