Sieć 467 sklepów
REMA 1000 zwiększa zyski
Dziennik Prawo i Gospodarka poinformował, że Reitan Narvesen ASA, właściciel sieci sklepów spożywczych REMA 1000, zwiększył zyski ze sprzedaży. Według nowych skonsolidowanych wyników finansowych sprzedaż towarów (w tym w punktach działających na zasadzie franczyzy) w pierwszym kwartale 2001 roku wzrosła o 11,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Główną formą działalności Reitan Narvesen ASA pozostaje zarządzanie siecią sklepów REMA 1000. Aktualnie sieć prowadzi 467 sklepów w Norwegii, Polsce, Danii, Słowacji i na Węgrzech.
W Polsce pierwszy sklep otwarty został w 1993 roku na warszawskiej Woli. Obecnie REMA 1000 Poland prowadzi 54 sklepy w prawie wszystkich większych i średnich miastach. Znaczna ich część prowadzona jest na zasadach franczyzy. Innym elementem strategii REMA 1000 w Polsce jest udział w tworzeniu Skwerów Handlowych VIKI. Skwery Handlowe Viki otwierane są w dużych miastach. Pierwszy otwarty został we wrześniu ub.r. w Łodzi, a kolejne w Bydgoszczy, Inowrocławiu i Toruniu.
Więcej: Prawo i Gospodarka, Kalejdoskop firm, 8 marca 2001, s. IV
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


