Doradzą na licencji
Sandler Sales Institute, amerykańska firma doradcza i szkoleniowa, zamierza rozwijać się w Polsce we franczyzie. Jeszcze w tym roku zostaną podpisane pierwsze umowy.
Sandler Sales Institute działa na polskim rynku od 2005 roku. Podobnie jak w całej Europie Środkowo-Wschodniej, licencjodawcą SSI Polska jest firma szkoleniowo-doradcza House of Skills.
W Polsce biur SSI jeszcze nie ma. Firma jednak zapowiada stworzenie sieci franczyzowej, która w ciągu 4 lat ma liczyć 40 punktów w całej Polsce.
- W sierpniu rozpoczyna się proces poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców - mówi Mariusz Milczarek, partner zarządzający SSI Polska. - Do końca 2007 roku chcemy podpisać 4 pierwsze umowy franczyzowe - dodaje.
Koszt inwestycji w biuro SSI Polska kształtuje się na poziomie 150 tys. zł. W zamian franczyzobiorcy otrzymają od SSI licencję na prowadzenie regionalnego oddziału. Zostaną przygotowani do prowadzenia działalności nie tylko sprzedażowej, ale również szkoleniowej i doradczej. Poza tym otrzymają wsparcie marketingowe i materiały szkoleniowe. W początkowej fazie franczyzobiorcy SSI Polska mogą liczyć na pomoc ze strony zespołu ekspertów firmy.
Zwrot poniesionych kosztów związanych z przystąpieniem do sieci SSI Polska może nastąpić już po 1,5 roku prowadzenia działalności. Pułap dochodów na poziomie 70 tys. zł miesięcznie franczyzobiorcy mogą osiągnąć po 4-5 latach prowadzenia biura.
(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej