Mieszczuch czerpie z przeszłości
O kolekcji jesienno-zimowej oraz planach rozwoju sieci sprzedaży mówi Jacek Czarnowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu marki Deep.
Jakie będą trendy w modzie młodzieżowej podczas tegorocznej jesieni i zimy?
Maksymalizm kontra minimalizm to kwintesencja nadchodzącego sezonu. W modzie jest miejsce na młodzieżowe szaleństwa bliskie scenie muzycznej i kreowanym przez nią zjawiskom lat 60., 70. i 80. Bezpośrednio za nimi pojawia się uwielbiany w zimowym okresie styl czerpiący z wpływów Alaski, natury i ekologii. Jednym słowem „powrót do korzeni” w poszukiwaniu własnej nowoczesnej przestrzeni życiowej. Gdzieś pomiędzy pojawia się żywotny styl brytyjski, etno oraz tajemniczy odrywający nas od rzeczywistości świat baroku, baśni i magii.
Jakie są plany Deep'a dotyczące rozwoju sieci sklepów?
Chcemy rozwijać sieć w Polsce. Do końca roku 2007 chcemy otworzyć jeszcze 10 nowych placówek. Nadal opieramy się na systemie franczyzowym co nie wyklucza kolejnych otwierać sklepów własnych, zwłaszcza w galeriach handlowych. Nie ograniczamy się jednak tylko i wyłącznie do Polski. Chcemy zaistnieć w państwach Europy Środkowo–Wschodniej (Rosja, Ukraina, Łotwa, Litwa, Rumunia, Bułgaria, Czechy i Słowacja). Planujemy w każdym z tych państw uruchomienie systemu franczyzowego.
Ile sklepów Deep działa obecnie?
Na chwilę obecną w Polsce działają 73 sklepy z czego zdecydowana większość, bo 62, to punkty franczyzowe. Własne sklepy mamy też poza granicami Polski, w Rosji i na Litwie.
Jakie warunki musi spełnić potencjalny partner Deep'a?
Nasze sklepy otwieramy zarówno w galeriach handlowych jak i lokalach położonych przy głównych ulicach handlowych. Od partnerów oczekujemy posiadania atrakcyjnych lokalizacji (lokal przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym) w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Sklep powinien mieć od 100 do 150 m2. Koszty adaptacji oscylują w granicach od 70 do 140 tys. zł, w galerii handlowej mogą być wyższe. Franczyzobiorca nie ponosi kosztów zakupu towaru, ponieważ przekazujemy go w depozyt i rozliczamy się na zasadzie prowizji od wielkości sprzedaży.
rozmawiał (bog)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

