Kosmetyki naturalnie
- o prowadzeniu sklepu z kosmetykami naturalnymi i zapotrzebowaniu na tego rodzaju produkty, mówi Tomasz Czarski, właściciel Organique.
Czy w Polsce opłaca się otwierać sklep z kosmetykami naturalnymi?
Otwieranie sklepów o skończonym wizerunku, spełniających bardzo konkretną funkcję ma sens, ale żeby to zrobić dobrze, trzeba związać się z dobrym w sensie jakości i rzetelnym w relacjach dostawcą konceptu. My nieustannie poszerzamy ofertę, poszukujemy produktów naturalnych związanych z tradycyjną pielęgnacją ciała i organizmu. Chcemy w sposób nowy i atrakcyjny pokazywać ciekawe receptury pochodzące z całego świata, opierające się na wielowiekowej wiedzy. Stąd glinka Ghassoul, której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce, SAVON NOIR z Maroka – najbardziej naturalne mydło z oleju i wytłoczyn z czarnych oliwek, wody kwiatowe. Niedługo mamy zamiar wprowadzić kolejne produkty.
Skąd czerpią Państwo pomysły na nowe kosmetyki?
Czerpiemy z własnych doświadczeń i wiedzy pochodzącej z naszych podróży. Interesujemy się tym, co robią w krajach gdzie SPA, naturalna pielęgnacja ciała i aromaterapia to codzienność, a nie jedynie hasła reklamowe – jak Maroko, Tajlandia, Wietnam, itd.
Jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem klientów?
Coraz bardziej naturalne, bezpieczne dla klientów o nawet bardzo wrażliwej skórze, o ciekawych zapachach, łatwe w zastosowaniu i skuteczne, przy tym oczywiście ładnie zaprezentowane w ciekawych wnętrzach przez sprzedawców znających swoje produkty.
Jakie warunki musi spełnić potencjalny franczyzobiorca, aby przystąpić do sieci Organique?
Musi być silnie umotywowany, wierzyć w nasz koncept i produkty, a także chcieć samemu zaangażować się w projekt. Potencjalny biorca musi również dysponować lokalem i kapitałem niezbędnym do otwarcia sklepu. Jest to kwota od 40 do 70 tys. zł, w zależności od miejsca powstania i powierzchni pomieszczenia.
rozmawiała (agaka)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


