Bricomarche przyspiesza rozwój

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

42. sklep Bricomarche, usytuowany w Kutnie otworzy swe podwoje dla klientów w dniu 27 września. Otwarcie supermarketu w Tczewie zostało zaplanowane na październik, a w Giżycku na listopad. Każdy z marketów ma 1 400 m2 powierzchni sprzedaży i około 15 000 artykułów znajdujących się w czterech światach: majsterkowanie, dekoracja, materiały budowlane i ogród.

Polityka handlowa Muszkieterów przynosi dobre efekty. Muszkieterowie mogą pochwalić się prawie 40 proc. wzrostem obrotów w pierwszym półroczu 2007 roku w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. W okresie od stycznia do czerwca Muszkieterowie zarobili ponad 192 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym ponad 140 mln zł.

Bricomarche to znak handlowy marketów dom i ogród, stworzony przez niezależnych handlowców we Francji w 1979 roku, w Polsce pierwszy sklep powstał w 2000 roku. Obroty sieci w minionym roku wyniosły prawie 2 mld euro.
(aw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €