Dziecko wie, co dobre
O najmłodszych klientach i franczyzie z odzieżą dla dzieci opowiada Marek Woroszył z firmy Petit Patapon.
Co oznacza nazwa Państwa sklepów? Oferta w nich jest skierowana do dzieci. Czy dziecko może być dobrym klientem?
Jest to slang językowy pochodzący z francuskiej piosenki, zwrot ten oznacza małego urwisa. Wiele dzieci od najmłodszych lat potrafi odróżnić piękno od brzydoty i czuje się dobrze w eleganckim stroju. Ponadto kształtowanie dobrego gustu i estetyki ubioru od najmłodszych lat jest bardzo ważnym czynnikiem w wychowaniu. Zadbajmy o to, by nasze dziecko wyrosło na eleganckiego człowieka.
Jakie plany na najbliższe miesiące ma Petit Patapon?
Firma Petit Patapon posiada około stu sklepów własnych i franczyzowych na całym świecie. W Polsce pojawiliśmy się niedawno, w lutym 2007 roku. Zostaliśmy przyjęci z sympatią przez naszych klientów. Nasze plany na najbliższe miesiące związane są z budową sieci sprzedaży. Planujemy na początek nawiązać współpracę z franczyzobiorcami z dużych miast, którzy będą naszymi przedstawicielami regionalnymi. Poszukujemy osób operatywnych, które chcą z nami współtworzyć firmę Petit Patapon w Polsce.
Jakie warunki kapitałowe i lokalowe musi spełnić franczyzobiorca Petit Patapon?
Osoba zainteresowana franczyzą musi zapewnić lokal o powierzchni min. 50 m2 w atrakcyjnej lokalizacji. Wymagamy wystroju zgodnego ze standardem firmy Petit Patapon. Szacunkowy koszt przygotowania lokalu to ok. 100-150 tys. zł w zależności od powierzchni. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc zarówno przy pracach adaptacyjnych, jak i po otwarciu sklepu.
Rozmawiał (mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej