Dziecko wie, co dobre
O najmłodszych klientach i franczyzie z odzieżą dla dzieci opowiada Marek Woroszył z firmy Petit Patapon.
Co oznacza nazwa Państwa sklepów? Oferta w nich jest skierowana do dzieci. Czy dziecko może być dobrym klientem?
Jest to slang językowy pochodzący z francuskiej piosenki, zwrot ten oznacza małego urwisa. Wiele dzieci od najmłodszych lat potrafi odróżnić piękno od brzydoty i czuje się dobrze w eleganckim stroju. Ponadto kształtowanie dobrego gustu i estetyki ubioru od najmłodszych lat jest bardzo ważnym czynnikiem w wychowaniu. Zadbajmy o to, by nasze dziecko wyrosło na eleganckiego człowieka.
Jakie plany na najbliższe miesiące ma Petit Patapon?
Firma Petit Patapon posiada około stu sklepów własnych i franczyzowych na całym świecie. W Polsce pojawiliśmy się niedawno, w lutym 2007 roku. Zostaliśmy przyjęci z sympatią przez naszych klientów. Nasze plany na najbliższe miesiące związane są z budową sieci sprzedaży. Planujemy na początek nawiązać współpracę z franczyzobiorcami z dużych miast, którzy będą naszymi przedstawicielami regionalnymi. Poszukujemy osób operatywnych, które chcą z nami współtworzyć firmę Petit Patapon w Polsce.
Jakie warunki kapitałowe i lokalowe musi spełnić franczyzobiorca Petit Patapon?
Osoba zainteresowana franczyzą musi zapewnić lokal o powierzchni min. 50 m2 w atrakcyjnej lokalizacji. Wymagamy wystroju zgodnego ze standardem firmy Petit Patapon. Szacunkowy koszt przygotowania lokalu to ok. 100-150 tys. zł w zależności od powierzchni. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc zarówno przy pracach adaptacyjnych, jak i po otwarciu sklepu.
Rozmawiał (mdk)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


